skip to Main Content

Jij&Ik Wijn in nieuwste editie van het Entreemagazine

‘BRIEVENBUSPAKKETJES ZIJN KANS VOOR HORECA’

Trendwatcher Gijsbregt Brouwer gaat in op het fenomeen ‘brievenbuspakketjes’. In zijn artikel wordt Jij&Ik Wijn genoemd! Benieuwd naar het gehele artikel? Dat kan je hier vinden 

brievenbuspakket

“Wie staan er achter de potten en pannen?

De handige horecaondernemer of de handige leverancier. Een gemiddelde maaltijd past niet in een pakketje ter grootte van een flink boek. Dus het gaat om specifieke producten, gerechten of drankjes die slim ingepakt zijn: wijn (Jij&Ik Wijn), kaas (De Firma Kaas), snacks (Soupa Doupa), een lunchbox (The Food Line-Up), en olijfolie (Olivery). Soms vanuit horecaondernemingen, vaker vanuit leveranciers of cateraars.

Een hapje mee prikken?

Direct to consumer (D2C) is voor veel bedrijven een fijn model vanwege de sterke en persoonlijke relatie met de klant. De horeca is hierin nog niet zo actief. Terwijl juist de keuze van de ondernemer, de gastronomie van de chef en de gastvrijheid van de bediening goed bij de gast thuis werken. Het vraagt wel om creativiteit in productkeuze, verpakking en in de begeleidende communicatie. We staan aan het begin van deze ontwikkeling, dus is er nog veel mogelijk.”

Over Entree

Entree is al 5 jaar lang het grootste vakblad voor de Nederlandse horeca.

11 keer per jaar ontvangen horecaondernemers het magazine waarin wordt ingegaan op actuele ontwikkelingen die van belang zijn voor iedereen in de branche. Online worden horecaondernemers en consorten dagelijks op de hoogte gehouden van het laatste nieuws en wekelijks via  de nieuwsbrief.

Jaarlijks reikt Entree de Entree Awards uit. In verschillende categorieën wordt de felbegeerde prijs uitgereikt en worden horecazaken en ondernemers beloond voor hun inspanning. Ook organiseert Entree jaarlijs de verkiezing Huisbier van het Jaar.

Nieuwsgierig geworden?

Neem een kijkje in onze webshop voor onze brievenbuswijnen met persoonlijk berichtje op de fles zelf!

Back To Top